miercuri, 23 aprilie 2008

Un zambet pe vecie!






Privesc cerul imaculat, nimeni nu se poate tine de mine in acest decor, cu toate ca el este deschis, nu exista o cale de a iesi, ma poarta, ma duce departe intr-o lume mai buna, in lumea bucuriei. Am cel mai frumos curcubeu, am rasaritul vesniciei arzator, am apusul sublim, nu-mi doresc schimbarea. Avioanele trec in goana prin mine si nu reusesc sa ma ranesca, mereu ploaia lasa o pata de culoare in urma ei. Superbul curcubeu care alunga orice urma de nor si-a facut aparitia!!! Asa a fost cand m-am nascut in continuare ma aprind si renasc la cea mai intunecata ora! Cand privesc spre acest cer ma asigur sa am flori prin preajma, un ruj rosu pe buze si ai mei ingeri care inca mai traiesc. Toate acestea formeaza cheia potrivita pentru a deschide calea frumusetii mele interioare! Astazi traiesc ! :)

2 comentarii:

  1. E suprb sa simtzi asa cum o faci u...e superb sa iubesti asa cum o faci u...e minunat acel roshu de pe buzele tale...e minunat sa vezi acel curcubeu...e de-a dreptul minunat sa fi Alina!!!
    Nu schimba nimic la tine...toate in viatza sunt trecatoare. Unele isi vor lasa amprenta altele nu. In esentza nimic nu trebuie sa te afecteze...trebuie doar sa crezi ca tot ce s-a intamplat e doar un mic test al maturitatzii.
    Nu te lasa doborata de nimic...nu ii lasa pe ceilaltzi sa ia decizii pentru tine; ai sa vezi ca intotdeauna ceea ce crezi u se dovedeste a fi cea mai buna solutzie in orice dilema. Nu dispera la esec...nu renuntza la niciunul din visele tale...si mai ales nu regreta nimic(asa trebuia sa fie!!!).
    O mare de fericire...un munte de impliniri...si nu in ultimul rand, un cer pe care sa traiesti asa cum visezi!!! Si oricat de banal ar parea...INCREDE-TE IN VISE...e foarte important!!!
    Noi...hopurile din viatza ta, stim ca esti unica ce ne poate dovedii ca adevaratul caracter feminin nu a murit inca!








    BOLO

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii de ce e cerul asha de albastru e stratul e ozon s-a futut si el era si timpu asha ca daca te uiti prea mult la cer si la curcubeu o sa cheleshti de la radiatii sfatul meu foloseshte lapte doina e ideal ptr visari in aer liber hahahahaah .
    Cu respect pui de leu rauwwww

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: