duminică, 18 aprilie 2010

Aș vrea să fiu ...


Aș vrea să fiu conturul negru a unei flori dintr-o carte de colorat unde un copil aduce o pată de culoare prin mazgălitura lui.
Aș vrea să fiu ploaia, acei stropi ce îi ia prin surprindere pe îndrăgostiții ce aleargă ținându-se de mână spre primul adăpost găsit în cale.
Aș vrea să fiu curcubeul de pe cer la care un copil îndreapta un deget și e fericit că l-a descoperit.
Aș vrea să fiu un pictor ce formează destine pe o bucată de pânză, să pictez linia vieții persoanelor la care țin.
Aș vrea să fiu persoana care găsește tot felul de răspunsuri, spre exemplu să aflu vârsta fiecărui om după frumusețea și bucuria din suflet.
Aș vrea să fiu visul tău cel mare ca atunci cand vei întinde brațele ele sa nu-ți cadă în gol, să ne prindă îmbrațișați.



Aș vrea să fiu...



6 comentarii:

  1. As vrea sa fiu cuvant... sa pot alina peroane... as vrea sa fiu cuvant sa ma auda si cei ce cauta raspuns... as vrea sa fiu cavnt sa cunoasca si ei adevarul.... as vrea sa fiu cuvant sa pot mustra pe cineva... si totusi imi place ce si cine sunt!

    Felicitari pentru noua infatisare a blogului, imi place !

    RăspundețiȘtergere
  2. Se cam intuneca "Blogul" tau, incepe sa fie tot mai lipsit de "Culoare" sau viata cum vrei sa-i spui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un neuron se plimba prin capul unui barbat.Era singur, totul era pustiu, intuneric. Trece altul in viteza si-l observa.Se opreste si-i spune "Ce cauti aici, bai boule? Hai jos ca toata lumea-i acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Referitor la tot blogul tau,l-am gasit din greseala, am citit cate ceva, si as spune ca oscilezi intre fericire si suferinta.Si cred ca uneori nu poti sa faci diferenta intre vis si realitate.Cand mergi pe strada fa pasii mai apasati pt ca altfel te pierzi in lumea ta virtuala si suferinda din care n-o sa mai poti iesi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai preferat sa ramai sub numele unui anonimat. Ti-ai alocat timp pentru a lasa un comentariu in ceea ce numesti tu: " lumea mea virtuala " , de aceea imi pot permite si eu " dreptul la replica ". Eu vad fericirea ca pe ceva intermitent. Indiferent de durata lor atat suferinta cat si fericirea fac parte din viata noastra. Am sa fiu realista si am sa-ti spun ca intotdeuna va exista boala, nemultumire, teama, dezamagire, zbucium interior, neliniste, grija zilei de maine. Sunt oameni care indiferent de vointa lor duc o adevarata povara a suferintei pe care noi poate nu am trait-o, doar am auzit pe la TV sau din presa ca exista. Sunt oameni care isi accepta conditia de a trai in suferinta pentru ca le este frica de necunoscut sau si-au pierdut SPERANTA.
    Sunt oameni care se bucura doar pentru simplul fapt ca sunt in viata si altii care sufera ca isi duc existenta intr-un stil barbar. Altii se bucura pentru suferinta provocata altuia. Altii isi numara banii murdar castigati cand altii nu au dupa ce bea apa. Fericirea? Ce inseamna fericirea? Intr-o lume atat de meschina sau perfida ce are inaintare? Fericirea sau suferinta? sa fim realisti asa e... Mi-as dori sa descopar ce e in sufletul tau atunci cand judeci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa fiu pe placul tuturor nici nu mi-am propus asta. Pot ajunge cu tine cititorule la concluzii atat de diferite! :)

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: