vineri, 19 septembrie 2008

Anonim tie?!


Blogul, e locul in care eu imi exprim trairile si recunosc ca nu e perfect, poate chiar imperfectiunea asta il face mai deosebit. Numai ca oamenii ''crescuti dupa tipare'' nu stiu ce e aia o nuanta si prin urmare n-au cum sa inteleaga la ce anume ma refer...



Nu pot sa inteleg de ce ti-ai rezervat o parte din zi ca sa-ti exprimi frustrarile. In primul rand te-ai ascuns in spatele unui anonimat ca sa faci un comentariu iar in al doilea rand ai apelat la critica nejustificata asta imi spune multe despre tine. Nu mi s-a parut ca esti mai destept, mai degraba mi-ai parut doar o marioneta pe baterii care spune la infinit acelasi lucru: sunt FRUSTRAT !!! Mi-ai mai parut o persoana cu lipsa de activitate. Verificarea ortografiei sper ca s-a terminat... Hai si tu cu putina originalitate!





Oricum, multumesc!



PS: Publicitatea negativa se numeste tot publicitate.

2 comentarii:

  1. Daca vrei, iti pun si virgulele, pana inveti sa scrii!

    Cat despre "distinctia" si "bunul simt" care te caracterizeaza, draguta, ai cazut in plasa provocarii si ai dat un raspuns de prost gust.

    Ce demonstreaza asta? Raspunsul, in blogul urmator, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. 1.Daca nu ai aflat inca prea multe lucruri despre mine, afla ca imi plac provocarile facute cu gust.

    2.Daca tu faci intotdeauna aceleasi lucruri nu te astepta ca rezultatul sa fie diferit, apropo de BUN SIMT.

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: