marți, 24 februarie 2009

Temnita mintii.



Mereu am fost de parere ca in lumea asta nimic nu este la voia intamplarii. Este ceva ce ni se pregateste cu foarte mult timp inainte ca macar sa ne fi nascut.


Am citit undeva ca trupul uman este facut sa ajunga pana la o varsta de o suta patruzeci- cincizeci de ani. Asta ce inseamna ?Noi cu manuta noastra ne reducem viata la jumatate, ne distrugem treptat fie prin alimentatie, fie datorita agitatiei din jurul nostru pe care tot noi ne-am creat-o.
Daca rasfoim putin Biblia gasim greseala umana in multe perioade ale epocii prin simplul fapt ca omul detine binele si raul.
E o intrebare pe care mi-am pus-o si anume: 
De ce inca noi oamenii mai repetam greseli facute cu generatii in urma? 
Raspunsul care mi-a venit la aceasta intrebare este ca datorita memoria ori din nestiinta. Repetam sa gresim pentru ca uitam (dat fiind faptul ca anumite studii facute pe om arata ca creierul se blocheaza la o suprasolicitare de informatii).
Nu facem altceva decat sa mimam evolutia. 
Putem sa traim evolutia insa nu sa fim evolutia.
Vrem sa dispara raul pentru a fi numai bine insa atunci nu va mai fi echilibru in lumea asta. Pentru a putea avea echilibru e nevoie sa fie atat binele cat si raul. Iar pentru ca echilibru e acceptare iar acceptarea este schimbare noi niciodata nu o sa avem un echilibru care inseamna o viata de lunga durata traita in armonie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: