duminică, 23 august 2009

Tot ce conteaza...


Simt nevoie de a ma concentra doar asupra lucrurilor de maxima importanta din viata mea si nu ma las pana cand nu le voi gasi o rezolvare. Sunt impacata cu mine deoarece gasesc peste tot unde privesc numai solutii. Treptat toate problemele mele vor avea o solutie. Atata timp cat sunt decisa in ceea ce mi-am propus ma simt puternica! Insa nu ma umple cu problemele tale, mai bine spune-mi cum o sa te ridici. Daca tu vei fi jos, eu voi ramane tot acolo sus. Te astept sa stam in picioare impreuna. N-am sa cobor sa plang cu tine. Am plans destul, mi-ajunge!
Nu conteaza ce a ramas in urma, cati au venit sau cati au fost, nu pastrez intamplari ! Tot ce conteaza e intensitatea a ceea ce-mi poti transmite...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: