miercuri, 4 mai 2011

Altceva

Ti-ai dorit atat de mult sa fiu a ta defapt acelasi lucru mi-l doream si eu. Ai stiut de la inceput ce-mi doresc si imi voi dori oricand la fel chiar si intr-o alta situatie cu un decor diferit. Ai dat din cap ca sti despre ce vorbesc si.... am inteles ca mesajul meu nu a ajuns la tine cum trebuia. Defapt lucrurile nu stau chiar asa... mi-ai spus sa savuram lucrurile si ai fost atat de hotarat... Mi-e teama ca esti captiv nu in vraja mea ci acolo unde adormi, sper sa fii lasat atunci cand tu consideri ca e momentul tau.  Nu stiu ce sa mai fac ca oricat as face nu stiu ce gandesti tu. As vrea sa fiu independenta dar acum am inteles ca tu esti mai dependent decat mine. Ma simt ca intr-un joc si totusi am speranta...

2 comentarii:

  1. Chiar m-a schimbat in rau ce s-a intamplat atunci.

    Schimba-ma-voi in bine inapoi candva?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ma intrebi pe mine, atunci iti voi raspunde asa:

    sufletele noastre sunt prea blande pentru a nu ne dori o schimbare in bine, pentru ca maine este o alta zi, o noua sansa pentru a uita ce a fost rau ieri. Aceasta poveste are filele ei de rasfoit, iar farmecul ei se simte, ea nu poate fi imitata. In aceasta poveste exista culoare, puterea de a invata, viata si caldura. Aceasta poveste vorbeste despre un suflet ce anima doua trupuri, vorbeste despre faptul ca exista un singur lucru bun in viata si anume, acela de a iubi si a fi iubit iar daca toate astea exista cum sa nu te schimbe, cum sa nu te inmoaie?

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: