miercuri, 19 decembrie 2012

Cum te iubesc ?





Ti-as darui atat de multe lucruri, dar eu stiu ca tu ai nevoie doar de dragostea mea, nimic mai mult si aceasta dragoste ti-o daruiesc cu inima deschisa. 
Ai aparut in viata mea atunci cand aveam mai mare nevoia sa zambesc iar de atunci am devenit un univers, avem stele in jurul nostru  iar la picioare un intreg glob pamantesc.
 Nu este nevoie de o zi speciala pentru a-ti spune cat de tare te iubesc si nu mi-e rusine sa recunosc chiar si aici acest lucru. 

Imi doresc sa fiu langa tine, acum.

poezie (...)

Cum te iubesc? Să-ncerc o-nsiruire.
Adânc si larg si-nalt, atât cât poate
Atinge al meu suflet când străbate
Spre graţie, spre tot, spre nesfârşire.
Si te iubesc cu zilnică iubire,
În pasnic fel, în zori, pe scăpătate -
Şi slobod, cum te lupti pentru dreptate,
Curat, aşa cum fugi de linguşire.
Şi te iubesc cu patima avută
În vechi dureri şi cu credinta care
Părea, cu sfinţi copilăreşti, pierdută.
Şi te iubesc cu zâmbet, plâns, suflare,
Cu viaţa mea! – şi Domnul de-mi ajuta
Te voi iubi în moarte şi mai tare!

(Elisabeth Browning)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: