marți, 30 aprilie 2013

Dragostea


Cand ma gandesc la tine,
Se opresc lacrimile ploii.
Imi raman ale tale doua cuvinte.
Ploua cu flori si fluturi.

Iarna dupa iarna sa-nfloresc,
Prin punct si virgula ma intrepatrunzi;
Tu esti aerul curat ce adanc il inspir, 
Ce sufletul si trupul imi patrunzi.

Fii nemuritor altar al viselor mele pentru o viata. 
Miscarea crangului cand fluturele se-aseaza.
Asa cum stelele, drumul lumineaza, noaptea.
In mugurii fa-ma sa-nfloresc in amiaza mare.

  Primavara sa vina impreuna cu tine,
Nu repede ci sa ajunga la mine cu dor.
Doar vino cu gesturi tandre si cantece,
 Prin spiritul tau solar ce il ador.

Daca m-ai cuprinde in brate pe viata,
Pielea mea va mirosi a tine.
Impreuna, vino! Sa gasim linistea care conteaza,
Miros frumos, dulcea mea chimie !

Dragostea noastra nu se va pierde,
Nu-i doar un moft, aruncat in zori.
Treptat ea va-nmuguri, mai verde.
O desfatare ce infloreste in mii de culori.

Am asternut ploi ca sa-ti scriu,
Doar cu dragoste te chem.
Am asternut ud, un sarut de-al tau
Asta-i tot ce avem. :)

Dragostea ta este a mea avere. Te voi astepta!
Ce daca mii si mii de kilometrii ar vrea sa ne desparta ?
Doar mainile tale stiu cum sa-mi ofere mangaiere.
Intr-un singur ritm inimile noastre vor sa bata.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: