miercuri, 19 iunie 2013

Omniprezent


Tu esti omniprezent in gandurile mele, in cele mai adanci. Am cautat timp indelungat acolo unde nu erai, am asteptat o viata din prima tinerete si m-ai gasit iubirea mea !
 Inima ta e comoara care ma face sa fiu minunata! Am sa te urmez in viata, indiferent cum va fi drumul, pentru mine inevitabil va fi bine.
 Scriu pentru ca pot sa creez lumi cu ajutorul tau, daca am sentiment - am cuvinte, cursivitate, infinitate...
Painea calda sunt sentimentele ce le scriu aici, crusta ei e faptul ca ajunge la tine!
Ma lupt cu mine, sa-mi descopar inima, toate felurile ei, s-o ascult cum bate, e daruita! Lupt si imi doresc sa scoat o poveste care sa aiba un contur poetic. 
Castiga si fa-o a ta sa fie mereu asa cum imi doresc si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: