luni, 23 decembrie 2013

Craciunul :)


Tu oferi interes zilelor din viata mea si mi-as dori sa fi tu cel mai dulce cadou si magia pe care vreau s-o simt de Craciun. Imi doresc ca prima zi din anul viitor sa ne trezeasca impreuna. 
De Craciun toate drumurile mele duc intr-un singur loc, acasa cu tine, indiferent cat colind .
Ia-ma de mana si cu sufletul deschis, hai sa primim Craciunul. 
Am creat magia unui bradut, e impodobit cu stele multicolore si globurile se rotesc, ca noi sa putem sa-l privim si sa aducem in privirile noastre o stralucire impresionanta. 
In sunet de colinda , ne vom aseza pe covor si vom aprecia ca ne avem unul pe celalalt, in lumina bradului impunator. Chiar daca bradul nu va fi acolo pentru totdeauna , pentru noi, ori de cate ori vom privi locul acela gol sa ne aducem aminte de noi...
Craciunul e momentul revelatiei, cand totul capata un sens. 
Craciunul se reinventeaza precum noi, precum multumirile facute pentru tot ceea ce avem, pentru toate zilele din restul anului. 
Tot ce imi doresc acum sunt fulgi mari de zapada, sa pluteasca usor, sa se aseze pe un covor si sa avem un Craciun de neuitat !









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: