marți, 30 decembrie 2014

Visul ceresc



La marginea lui decembrie am aprins lin veșnicia,
Și-am lăsat să se odihnească-n urmă, cărarea.
Creangă de stejar mișcată, ninge steluțe albe mici în mine,
Mărunt mărgăritar în zbor a poveștilor din rai, minuni.

La marginea gândului meu, tu răstorni tăcerea duioasă
Și-am lăsat inima-n bătăi să se frământe în a ei aripă.
Nostalgie profundă a vieții călătoare, oh ce dulce farmec!
Sălbatic codru ne tot îndeamnă să ne trăim visul nemuritor de amor.

La marginea orașului, mă privești cum nu m-a privit nimeni nicicând,
Și-am să mă odihnesc pe al tău umăr gustând din eterna noastră pace .
Dacă ochii mei ar vorbi, ar spune că tu ești o minune în anostul tablou al iernii.
Roua luminoasă din ochii mei va șterge hotarul trecului nostru amar.


La marginea raiului, clipa noastră se naște din a fi și se va stinge în a iubi.
A dragostei altar în trupurile noastre ea va apune în veci.
Cerurile se vor deschide cu a lor sfințire în noaptea jurământului nostru.
Însă dezlipesc ochii de gene acum, c-am visat defapt...Visul ceresc cu noi.



scris: busola...


Led Zeppelin-Stairway to Heaven
  https://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: