miercuri, 8 iunie 2016

Lux



Mi-am permis luxul de a crede,
Părinţii mei, părinţii lor
Şi-au permis luxul de a-mi lăsa moştenire credinţa.
Vin unii şi-mi spun că-s primitivă,
Că în atâta progres, informaţie, ştiinţă
Eşti prost să mai crezi în Dumnezeu.
Gândul vostru mă face fericită.
Acum 2000 de ani Iisus era răstignit de oameni needucaţi
Mânuiţi...
Înafară de materie ce a evoluat?
Spiritul e acelaşi, de ură şi răzbunare,
Nu sunt acestea însemnele prostiei?
Materia are "darul" de a te sustrage spiritului,
Nimic de contestat că oamenii n-ar fi normali trupeşte...
Şi totuşi...
Ei suferă de lipsuri iremediabile.
Au duhul orbirii - nu văd adevărul,
Duhul muţeniei, nu-l pot rosti,
Şi duhul surzeniei - nu aud glasul chemării binelui.
Toţi ştim, viaţa e o luptă.
Sufletul se luptă cu trupul pentru Dumnezeu.
Să-L apărăm pe Dumnezeu cu flori de cireş,
Coroană să-I punem, suavă, din flori de măceş,
Şi noi către cer să mergem, avându-L pe El înainte
Exemplu, la cele de-acum să fim trezi, să luăm aminte,
Credinţa nu-i o joacă intelectuală, un hobby sau politică,
E un duel, uneori un măcel
Pentru care nu trebuie să aştepţi recompensă defel.
În tihna satului se include tăcută biserica bunicilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: