sâmbătă, 2 februarie 2008

Fericirea prin libertate

  http://www.youtube.com/watch?v=Mpf-Azj4SXk

Fericirea este diferita la fiecare om in parte, eu definesc fericirea prin simplul fapt că exist si prin libertate. Fericirea mea e când pot să-i fac pe alți oameni să se bucure sincer. Există ceva frumos la tot pasul, nu e nevoie să las negativismul în viața mea. Eu fac parte din materie în Univers și am conștientizat că sunt o formă superioară organizată a materiei de peste tot. Nu sunt simplă și tocmai asta mă face să fiu fericită, știi de ce? Pentru că mă întorc mereu la rădăcinile mele și nu-mi mai pun întrebări fără sens. Sunt liberă să te cunosc azi sau poate mâine, poate chiar mai bine de cât te cunoști tu. Ești pregătit să fim liberi împreună? Hai să fim liberi, hai să gândim!
 Fericirea mea este în libertate. Libertate de exprimare, libertatea de a gandi si de a spune ce gandesc, libertate sa dau muzica care imi place la maxim, libertate la numarul de beri pe care le beau intr-o seara poate alături de tine, libertate si din nou libertate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: