vineri, 20 iulie 2012

Nevoia de exprimare


Sunt o persoana orgolioasa dar care recunoaste atunci cand greseste.

Nu e nevoie sa plac la toata lumea, dar caut lumea care sa-mi placa mie.
Apreciez sufletul si inteligenta unui om, dar nu a unui om care stie multe lucruri despre vagi domenii, ci a unui om care stie sa se comporte sau descurca in diverse situatii.
Un singur lucru urasc pe lumea asta si anume femeile care se daruiesc mult prea usor, la ocazie si mai sunt si superficiale cu acest lucru. Esti om responsabil cu sentimente si cu rusine, nu un animal tip capra! Odata cu corpul iti vinzi sufletul diavolului, nu meriti prea multe! Le-as face poze goale  si le-as pune la zid, la vedere in public. Nu te poti juca in halul asta fara sa platesti.  Atat! Restul pace.
 
Am invatat ca de cele mai multe ori rautatea unui om nu este intentionata, el nu stie sa fie bun cu oamenii din jurul sau pentru ca inca nu a ajuns sa se iubeasca pe el, atat de mult incat sa-i iubeasca pe toti oamenii din jurul sau si asta indiferent cum sunt ei( in afara de curve , am ceva cu ele), dar nu-i nimic va ajunge sa inteleaga asta !

Iubirea este un sentiment natural si trebuie raspandit oricand, pentru ca tu esti persoana importanta si frumusetea sufletului tau conteaza, indiferent de cum sunt ceilalti, rai, pesimisti sau bosumflati tu vei alege frumusetea, libertatea.
Am mintit dar am spus si adevarul, calitatiile mele sunt pentru cine a invatat sa le vada sau pentru ''alesi".
Am lucruri la care altii doar viseaza, dar imi dau seama ca de unele chiar nu am nevoie, sunt inutile! 
Sunt ca o pisica, ochii mei te-ar manca de viu si totusi iti vorbeste frumos, cu toate ca nu meriti asta! Bunul meu simt si persoana mea nu se dezintegreaza pentru ca nu te stii comporta tu.
Am fost naiva de multe ori dar de cele mai multe ori am ales eu sa fiu asa.
Astazi consider ca sunt fericita, sunt fericita pentru ca am realizat ca totul e in mine defapt si nu in ceilalti.
Ma simt norocoasa pentru ca o singura persoana a reusit sa ma convinga sa ma schimb, sa vad viata la fel dar sa ma comport diferit in cele mai multe situatii iar pentru asta iti multumesc tie, mama!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: