joi, 7 februarie 2013

Cat de mare este un elefant mic?


Cred in tine asa cum cred in rasaritul Soarelui. 
Poti sa fii departe si totusi sa vad tot ceea ce atingi.

Daca as fii in paradis, ce mi-e paradisul... daca nu esti si tu in el. 
Tu esti " locul" in care ating baza vietii, imi gasesc linistea...

Chemarea mea de tine, este vocea unui zeu pe tron,
care crede ca dragostea si viata sunt vesnice.

Am o minte nebuna, o imaginatie si mai nebuna sa scriu toate astea, 
o inima mare de tot si doi ochi caprui.


Noi doi suntem ca groapa si apa ce formeaza impreuna, marea sau oceanul.

Cand am gasit iubirea, am uitat sa mai caut altceva..

De cand am gasit iubirea ta, am uitat sa imi mai calculez planurile ce le aveam, pentru ca, planurile alaturi de tine sunt pline de inteles, celelalte, le-am dat peste cap.

Am luat o bucata de hartie si am scris sentimentul ce ma defineste si poate sa citeasca oricine.

Iar pentru final as avea ceva sa te intreb:

Cat de mare este un elefant mic?

:) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: