sâmbătă, 2 februarie 2013

Te-am ales pe tine


Te-am ales pe tine

 - deoarece am gasit in tine bun simt si omenie.

 - de atunci ma simt vie pentru ca-mi umpli sufletul de bucurie.

 - pentru ca ma accepti, ma respecti dar stii si sa te impui atunci cand trebuie sa actionezi in favoarea mea.
  - pentru ca ai tu ceva, zi dupa zi descopar in tine alte si alte motive sa fiu alaturi de tine.
 - pentru ca ai eleganta in vorba si tinuta, pentru ca doar un barbat matur se poate comporta asa.
Te-am ales pe tine 
si de atunci sunt tot mai departe de partea urata a lumii, pentru ca noi impreuna formam un alt univers, mai frumos.

Te-am ales pe tine
- si inspre tine stiu sa alerg, sa te simt mereu aproape.

- am inventat o limba, pot sa scriu un vers care insufleteste, fara prea mult zgomot, doar respirand... 
 - pentru ca ai trezit in ochii mei sclipiri ceresti si asa am ajuns sa am cei mai frumosi ochi din lume iar pentru asta iti multumesc.

Te-am ales pe tine
 - pentru parfumul ce ma inconjoara, ai lasat ca vraja ta sa ma invaluie.


- si scriu despre noi, chiar daca calitatea lirica a scrierilor mele nu e cea mai buna.
Te-am ales pe tine
- pentru a repeta imaginea cu noi, pe plaja , cum alergam desculti la mal...
-pentru ca ai toate atributele de a fi un bun partener, un real sprijin pentru mine
-pentru un foarte bun simt al umorului ce-l ai si totodata ca esti o persoana serioasa.

- pentru zambetul si caldura ta, acum nu mai am nevoie sa-i cersesc Soarelui zambete calde.

 - am prins zapada sub picioare si am reusit s-o topim impreuna inca un an...

Te-am ales pe tine,
 - ca sa nu mai tremur de frig pe sub plapumioara.

- in povestea noastra paginile fosnesc, aerul intra si se numara rand pe rand in bataia vantului.
- las sufletul sa sopteasca ca e tare frumos ce se intampla in fiinta mea.
- tu ai construit pana la mine un pod de piatra si m-ai trecut pe partea ta.

-pentru ca esti cel mai bun iubit din lume.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: