luni, 28 iulie 2014

Busola de aur...


Când ochii îmi strălucesc, lumina lor nu poate fi ascunsă. Acest lucru se vede, se simte și se respiră. Sunt om, am îndoieli, am făcut greșeli dar sunt un om care a căzut și apoi s-a ridicat. 
Cu siguranță sunt femeia pe care n-o vei uita niciodată ! 
Sunt o stare, starea ta de bine chiar dacă pentru scurtă vreme. 
Am cunoscut toate fețele pe care oamenii le pot avea, nu mai pot fi impresionată foarte usor și am curajul sa ți-o spun în față. Las lucrurile intotdeauna să vină de la sine, nu forțez pe nimeni, nu mă rog de nimeni să facă ceva special pentru mine. 
Oamenii mă descriu ca pe o persoană pozitivă, energică si imprevizibilă. Dincolo de optimismul meu se ascund ani de trairi, experiențe de viata, nu doar meditatii aprofundate de autocunoaștere. Imi iau energia din lucrurile simple,din faptul că-mi iubesc viața, nu fac eforturi de a fi pe placul tuturor și defapt nici nu mă interesează deoarece oamenii gândesc după propriile lor prejudecătți subiective. Eu sunt acum si aici, ca un trandafir pe care vântul petalele le împrăștie, sunt acel spectacol, acel moment, nimic mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: