luni, 4 mai 2009

Studiu de caz


Azi mi-a venit cheful sa scriu pentru cunoscatori.

Pot spune ca am fost curajoasa cu viata mea, am fost cum mi-am propus sa fiu in multe situatii cu anumite persoane pe care vroiam sa le descopar cu orice pret. Vroiam sa-mi dau seama daca de la prima buna impresie pe care o lasau intr-adevar erau persoane cu un caracter puternic si cu un moral impecabil. Am invatat sa vorbesc, sa stiu cand sa tac, sa privesc si sa-mi dau seama ca oricat de dura ar fi situatia in care m-as afla tot singura se iasa din ea si am invatat ca important e modul in care ai iesit, sa iesi cu capul sus!
Vrei o mana de ajutor si realizezi ca nu ai cu cine sa-ti faci treaba, primesti eventual o palma in fata de cazi in fund sau ti-o dai singur si apoi te aduni de pe jos.
 Din pacate, lumea ma uimeste pe zi ce trece tot mai mult, am uitat de multi dintre asa zisii "prieteni" pentru ca si ei au uitat de mine, am uitat de-o gramada de vechi obiceiuri , de studiile mele de caz, de paginile insectarului meu celebru unde regretele si zbaterile de acolo pana si azi urla sa le salvez inimile. Dar am sa le inchid pentru totdeauna, am sa le invat pe-de-rost ca mai apoi sa ma duca departe , adanc spre uitare.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: