miercuri, 27 mai 2009

O scrisoare de prietenie!




                                                                                                                              27. 05. 09



    Bunul meu prieten,

   Ma gandeam sa-ti scriu, nu stiu exact despre ce anume dar scriu.
Hai sa vorbim despre cuvantul dor. Tot mai putini sunt cei care il rostesc cu durere adanca in inima. De marea majoritate nu ma intereseaza pentru ca eu nu-i cunosc sau nu vreau sa-i cunosc. Cu cat as vrea mai mult sa ocolesc acest sentiment imi fac mai rau si imi este din ce in ce mai imposibil sa nu vreau sa fiu acum langa tine, sa te cuprind in brate si sa dansam cu gura pana la urechi exact ca in prima zi cand a inceput totul. :)
Dorul viseaza...
Mai si plange dar fara lacrimi asa in taina dar sa nu mai spui la nimeni. Dorul mai si spera, oare la ce? Privesc si tac. Devin destul de haioasa atunci cand verific telefonul sa vad daca am primit vreun mesaj si apoi privesc in gol minute in sir, nici un mesaj...Ne intrebam de ce exact persoanele de care ne atasam mai mult trebuie sa fie asa de departe? Cand il simti dorul e cel mai dureros. As avea atat de multe lucruri sa-ti spun bunul meu prieten insa ma tem ca nu ar incapea in spatiul asta atat de mic si ma rezum sa-ti marturisesc ca sunt bine. De tine vreau sa stiu totul dar detaliat, tu cum esti ?



PS: mai trebuie sa ma semnez? zi ca nu, ca nu mai stiu daca in dreapta sau in stanga. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: