sâmbătă, 13 februarie 2010

Barbatul irezistibil



Barbatul de langa mine trebuie sa aiba un caracter foarte puternic. Prefer o persoana alaturi de care sa am probleme in minus si nu probleme in plus. O persoana cu un spirit dezvoltat al umorului, O PERSOANA CARE MA FACE SA MA SIMT BINE, NU VREAU UNA CARE MA FACE SA PLANG. Unul langa care sa-mi bata inima tot mai tare nu unul langa care sa ma plafonez. Sa imi citeasca respiratia atunci cand ii vorbesc, sa treaca dincolo de cuvinte. Am o vointa puternica de a ma indragosti iar pentru asta caut o persoana care sa nu ma faca sa imi fie frica sa-mi pierd ratiunea in anumite momente. E important sa ne intelegem din priviri, sa-mi fie un adevarat complice in societate iar pentru asta e necesar sa fie foarte inteligent. Trebuie sa fie capabil sa imi ramana in minte, sa iubeasca cu pasiune si sa reuseasca alaturi de mine sa intretina aceasta pasiune. Sa aiba incredere in el si in trucurile lui, sa se cunosca foarte bine si sa se aprecieze pentru ceea ce este ca om. Sa fie precis in ceea ce isi doreste! Sa se dezbrace de orice orgoliu atunci cand iubeste. Sub aspect fizic nu trebuie sa fie frumos, ci doar sa se faca placut prin personalitatea si aura lui. Primul lucru ce cred eu ca e important intre doi oameni e pasiunea. Sa existe intre noi acele transformari chimice ce-ti inunda tot corpul. Sa ma cucereasca prin ceea ce emana, prin frumusetea lui interioara, prin sensibilitate, prin modul pervers in care zambeste :)))( aici rad ).
Trebuie sa isi pastreze intotdeauna o urma de mister, sa fie spontan si imprevizibil, sa traiasca dupa propriile reguli nu dupa regulile impuse de societate, adica sa fie un barbat curajos in nici un caz cuminte. Sa nu se lase descoperit intru totul chiar daca eu voi incerca sa-l ingreunez la asta. Vreau sa fie nu doar iubit ci si un bun complice, prieten sau partener. Sa nu reactioneze niciodata din impulsivitate, adica, in conditii de stres sa stie cum sa-si tempereze comportamentul, sa inteleaga ca respectul e o piesa importanta in societate, daca vrei sa traiesti frumos. Am nevoie de cineva care indiferent de problemele ce le are sa gaseasca intotdeauna calea spre mine. Sa fie capabil sa confrunte o discutie sau o situatia, nu sa fuga de ea. IREZISTIBIL !!!Cam asa il pot descrie pe barbatul caruia nu-i pot rezista.


"by busola"