vineri, 5 februarie 2010

Eu si vantul



Nu ma intereseaza ca ai sa-mi zici ca n-am ce vedea acolo si ca nu e nimica interesant pentru tine de vazut. Tu nu sti ce vad eu cand privesc in departari. Lasa-ma si du-te unde consideri tu de cuviinta. Nu sti sa-mi asculti respiratia in timp ce iti spun toate astea. Vorbele tale ma lasa rece. Vreau doar sa privesc, asta e tot ce vreau. Intr-un loc frumos, undeva departe de cacaturi. Fara vecini, fara caini zgomotosi. Vreau sa fiu doar eu si cu vantul, intr-o liniste de mormant. Vreau sa simt doar vantul, sa inchid lent pleoapele grele la fiecare bataie de-a lui, sa simt atingerea lui pe al meu obraz. Vreau sa trec dintr-o stare intr-alta, de la palpitant la o stare de singuratate, de la o stare de frica la una de necunoscut. Sa am dorinta sa ma intind pe spate si sa privesc cerul iar printre ale mele degete sa treaca doar vantul.

Sa inspir vantul in linistea unei seri de vara :)

" By busola"