miercuri, 12 mai 2010

Vreau sa am incredere!



 M-am mintit de fiecare data ca a trecut, ca e gata! Care e adevarul defapt ? Ceva se intampla cu mine. Eu persoana aia puternica ma opresc si iau o gura de aer si sunt pregatita in orice moment s-o iau din nou de la capat cand oricine altcineva in locul meu ar renunta. DA imi doresc sa pot lua acea gura de aer , sa ma opresc pentru o clipa, sa pot vindeca toate ranile. M-am lasat atinsa prea usor de oricine si e vina mea ca primesc asemenea lovituri, una dupa alta fara oprire, trebuia sa ma astept la ele, nu am avut puterea si experienta necesara sa le opresc!
 Fereastra sufletului meu a fost mereu transparenta. E o boala ce o port oriunde pasesc , se numeste neincredere! Se transmite prin frica, cineva sau ceva a avut grija sa-mi fie frica, ceea ce sunt eu e reactia a ceea ce mi-ati transmis voi. Atunci cand imi propuneam sa cuceresc un om, stiam sa ma fac placuta si prin ceea ce emanam reuseam fara prea multe eforturi sa ma fac placuta si asta intr-un timp foarte scurt. Acum cuvintele imi ies greu, ma pierd in discutii banale si sunt momente cand nu am chef deloc sa vorbesc. Nu stiu cum naibii' am ajuns in starea asta, dar vreau sa cred ca pot iesi! Sentimentele s-au transformat si sunt inca la mine, nu vor sa plece. De-as putea sa le ucid pe toate intr-o zi. Le-as baga in masina de spalat toate firele rebele ce au cazut pe camasa mea apoi as intinde camasa  in doua carlige pe o sfoara si as lasa vantul sa ia toate firele in caldura Soarelui. Asta ar fii partea mea preferata! 

Cineva mi-a spus ca valoarea tu singur ti-o dai, nu altii! Nici macar parintii sau cei apropiati tie...cam asta e ideea ca am atatea lucruri frumoase de oferit si o frica de a o face...

  VREAU SA AM INCREDERE IN TINE, SUNT ATATEA LUCRURI MARUNTE PRIN CARE ITI POTI CASTIGA INCREDEREA !

2 comentarii:

  1. Iti doresc acea liniste si aceea incredere...
    Trebuie sa lasam la oparte indoielile si pur si simplu sa fim oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca e greu sa ai incredere in ceilalti, mai ales dupa ce te-a tradat persoana in care aveai cea mai mare incredere. Eu cred ca trebuie intai sa cunosti bine persoana de langa tine, apoi, putin cate putin ii incredintezi cate ceva, daca raspunsul pe care il primesti iti place, continua, daca nu, acolo te opresti...altfel...riscu' meseriei. Apoi nici nu poti trai mereu cu indoiala, cu o cenzura permanenta, neputand sa ai incredere in cei din jurul tau. Eu intai ii cunosc pe ceilalti, apoi candtaresc si am grija sa inteleg cata incredere ii pot acorda fiecarei persoane.

    Am I helping ?

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: