miercuri, 11 ianuarie 2012

Yiorgos Magoulas | Little Kite Learn To Fly



Sunt cartea in care randunele au rasfoit pagini in zbor, cartea pe care pasi mici de copii bucurosi au prafuit-o in graba jocului pana seara tarziu apoi a fost udata de roua diminetii invaluind-o in frumusete si prospetime. Sunt acel impediment pentru persoanele ce-mi stau in cale si o urma in sufletul celor care m-au cunoscut cu adevarat. Sunt o carte simpla si plina cu defecte insa ma linistesc cand stiu ca am deschidere spre acelasi Soare in fiecare zi. Pagini pline de vise incatusate, amanari si temeri. Am sa eliberez lumea din mine, am sa incerc din nou cu mai mult elan. Simt ca dupa atatea pagini scrise, am puterea si increderea ca pot avea o viata plina de sens. Am sa ma folosesc de ce am, sa invat , sa creez, sa indraznesc dar si sa ofer mai mult. Cartea asta va sta intr-un geamantan facut din izvor de munte si flori de cires inflorit spre marea ei calatorie a existentei. Pleaca sa ajunga spre un Dumnezeu mare, spre dimineti invaluite in aburi de cafea, zile in care geniul e respirabil, intr-un spatiu in care sa invinga apa invatand sa plutesca la suprafata eliberand baloanele de care e prinsa, intr-un drum cu pavaj cubic in care sa urce furnici multe pe ea, sa aiba deasupra un cer mare senin, sa faca parte din natura, sa miste vantul lin frunzele deasupra ei, sa iubesca cerul si pamantul si tot ce inseamna frumusetea naturii, sa imortalizeze in fiecare pagina a ei o imagine a unei flori. Flori de magnolie alba, de lacramioare, trandafiri roz si rochita randunicii.
O sa le cuprinda pe toate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: