marți, 14 august 2012

Pentru ca...Iti multumesc !

Pentru ca important e momentul nu calitatea fotografiei.
Pentru ca am facut multe, multe poze, cateva chiar au surprins ceva unic.
Pentru ca bem in fiecare dimineata cafeaua cu doua lingurite de soare in ea.
Pentru ca noi punem lucrurile in miscare.
Pentru ca anul acesta e anul transformarilor.
Pentru ca ne-a luat valul si ne-a gasit impreuna, la mare.
Pentru ca in fiecare zi avem ceva de spus
Pentru ca merita sa investesti in calatorii, pentru ca amintirile sunt cele care conteaza si valoreaza.
Pentru ca intotdeauna oriunde ai pleca, conteaza compania, atmosfera, chimia.
Pentru ca m-am simtit cea mai fericita si mai norocoasa persoana in viata.
Pentru ca nimeni, niciodata nu iti poate lua starea ta de spirit.
Pentru ca cel mai bun crap pe care l-am mancat in viata mea a fost in portul Tomis.
Pentru ca o scoica sa fie a ta, trebuie s-o prinzi cu mana ta.
Pentru ca am invatat sa iubesc mai mult, de mai multe ori si in atat de multe feluri .
Pentru ca totul in jurul nostru tine defapt de starea de spirit, viata ne ia prin surprindere chiar si pentru cine o planuieste.

Pentru ca am strabatut tara in varf si in lat, de la munte pana la mare si inapoi, iarna si vara, iar pentru asta
Iti multumesc! 

:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: