vineri, 16 septembrie 2011

Busola de aur.....




Salut,

Mi se spune busola!

Sunt ceva mic si usor de strecurat insa la fel de usor de pierdut. Sunt o etapa a vietii tale, a calatoriei tale pe un drum necunoscut, pe o poteca, o padure sau prin dealuri, intr-un peisaj salbatic fara bucati de asfalt. Sunt o priveliste luminoasa in nuante de galben, atunci cand ridici privirea...
Sunt busola pe care ai invelit-o intr-un hanorac atunci cand ti-a fost frig, prin mine ai plans, ai ras si ai contemplat calatoria vietii tale, prin mine iti cauti adevarata cale spre tine...

M-am strecurat la adapost in buzunarul tau plin de frunze uscate si de scame, m-am asezat pe amprentele de maini uitate in buzunarul hanoracului tau.

Sunt busola ! :) Am sa te duc acasa... Nu am sa-ti ofer avere in bani, sunt busola pe care o cumperi o data in viata, nu in fiecare zi si nu ma gasesti la alimentara in raft, ma cumperi din Roza Vanturilor care trece prin maneca aceluiasi hanorac...
Pasii tai nu stiu incotro sa paseasca? Te voi ajuta si iti arat nordul, ma regasesc in muschii de pe copaci si in lanul cu floarea-soarelui, acel spectacol galben.
Priveste cum floarea-soarelui se indreapta spre soare.
Eu voi fi mereu acolo unde nu isi intoarce niciodata floarea.

Eu sunt busola, te indrum prin razele aurii de soare, acolo unde iti vei gasi echilibrul interior.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: