joi, 22 septembrie 2011

In love, there are no boundaries.


Dragul meu,
Te astept in continuare...
Cat de lunga este o zi in intuneric ? Sau o saptamana ? 
Focul s-a stins...si mi-e ingr...ingrozitor de frig.
Am vrut sa ma tarasc afara unde e soare.
Mi-e teama ca am consumat lumina pe desene si scriindu-ti cuvintele astea.
Murim.
Murim alaturi de iubiti si triburi, placerile gustate,atingerile primite... purtati de valuri.
Temeri ascunse, asemeni grotei acestea.
Vreau toate astea, desenate pe corpul meu. Noi reprezentam tarile noastre.
Si nu hotarele trasate pe harti, sau nume de persoane influente.
Stiu ca o sa vii si o sa ma duci afara, in palatul vanturilor.
Este tot ce imi doresc, sa fiu intr-un astfel de loc cu tine, cu prieteni.
Un  Pamant fara hotare....
Lanterna s-a stins.
Iti scriu,
In intuneric...

"The English patient" (1996)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: