vineri, 23 ianuarie 2015

Poemul scris spontan.



Te port în mine și zilnic treci prin mine
Cu cei o mie de volți într-un circuit închis.

Te port în mine atunci când beau vin roșu
Mi-ești muzică aleasă și plutesc ca visul de ușor.

Te port în farmecul acestei nopți ca pe un văl,
Îmi întuneci ochii fierbinți și mă-ndrumi ca pe un orb.

Te port în visul acela de lumină în care apoi dispari.
Însă apari în gândul meu de dimineața, vedenie mult iubită!

Te port în căldura inimii la fel cum intră ceara-n foc,
Ce aprinde și străpunge anotimpul rece din vene.

Te port în trupul meu ca pe scut și al meu destin,
Ce îți va fi ție veșnic și cald așternut.

Te port în sângele care dansează în jurul inimii
Ce își răsfiră cântecul pe harpa trupului meu.

Te port în mine ca pe alfabetul copilăriei
Cu care reușesc să-mi compun de fiecare dată fără pretenții:
poemul...


scris: busola...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: