miercuri, 28 ianuarie 2015

Spune-mi despre stele.





Spune-mi tot ce știi despre stele în cateva șoapte simple.
Însă așteaptă în peisaj să apară o lună mare și plină.
Când mă vei ademeni la nemurire, roagă-te câteva clipe,
Să ajungem în Eden pe noapte, eu să fiu prada, tu felină.

Spune-mi ceva despre stele şi starea lor nocturnă.
Prin sclipiri dense alege cel mai bun gând meditativ
Şi cu el fă-mă eternă-n univers purtând pe cap o cunună .
Te voi iubi și voi străluci în frumusețe la superlativ.

Spune-mi despre cum se luminează norii sub cer,
Şi despre visele cu noi din drumul tălpilor elefantine.
Învață-mă cum să migrez în etern cu acest poem efemer,
Când lupte se dau pe pământ și toate-s declarate pierdute.


Spune-mi să renunț la carul cu boi și fân și s-aleg Carul Mic
Acolo să unesc stele între ele când Luna stă culcată pe spate.
Voi muta Calea Lactee în suflet și din ea nu se va mai vedea nimic,
Surpriza e să devin portativ de stele muzicale pentru tine în noapte.

Spune-mi, mâna mea poate ține un inel făcut din pulbere de stele,
Pe degetul meu se va roti  în spirală ca să mă plimbe prin tot Universul?
Când debusolată am să fiu, inelul îmi va fi ghid să mă apere de rele,
E un călăreț spațial care merge la galop și are grijă de al nostru demers.



scris: busola...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: