duminică, 11 ianuarie 2015

Bunătatea.

 S-a ferit un munte din calea mea iar eu am tot crescut
Marea s-a retras și ea,  doar ca să-mi facă loc.
Am ajuns până la nori, departe..departe de tot.
I-am suflat pe toți doar ca să ajung la inima ta, în acel loc.
Mi-am ars ochii atunci când m-am tras de păr cu soarele.
Mi-am permis chiar cu răutate noaptea, să-mi scutur pistruii pe stele.
Ce mă voi face atunci când dor mi se va face de ele?
Primesc iertare de la stolul meu cu rândunele?
E nevoie de-o mână de har pentru a ajunge la bunătate mereu,
Doar prin bunătate pot trece de cărarea brută a vieții.
De la Dumnezeu am aflat că trebuie să cobor la capăt de Eu.
Aflându-l pe El, neplăceri pot străbate spre glasul dulce al iertării.
Viața-n mine se înoiește când iubesc necondiționat și doar timpul mai crește.
Voi birui! Acela ce iubește mai mult, se spune că întotdeauna biruiește.
Voia mi-o plec cu modestie, când știu că ceva nu-ți place.
Orice alt păcat în mine tace când binele ți-l vreau. Iubirea doar o cale știe.
Dacă răspuns de-ndată nu voi avea la întrebări despre grija mea îndelungată
Voi alerga spre El- îngenuncheată, în numele iubirii voi deschide o poartă.
Când bunătatea crește în mine fără margini, știu că le va cuprinde pe toate.
Chiar de vor curge spre ceruri multe lacrimi, bunătatea mea și iadul va străbate.

scris: busola...

 
  Sia - Elastic Heart feat. Shia LaBeouf
 https://www.youtube.com/watch?v=KWZGAExj-es

Oh, iubirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: