vineri, 18 ianuarie 2008

10 la suta din azi e deja trait..

ETERNAL GAZE; PART. I :

http://www.youtube.com/watch?v=gQcwLahgIVQ&feature=related

------------------------------------------------------------------------------
PAVEL STRATAN - VISUL :
http://www.youtube.com/watch?v=qM44eouOhbI


Eu nu simt mizeria acestui oraş pentru că eu nu trăiesc în el, eu nu transpir pentru că nu pot avea reacţii la lucruri atât de trecătoare, precum '' vremea ''. O zi fără emoţie este pentru mine o zi fără istorie. O zi care nu înseamnă nimic în jurnalul meu personal, o zi pe care impreuna o s-o uitam, o zi în care ceasul ca notiune a timpului o va lua razna si cel putin mie imi va deveni dusman. Tu cel de acolo, te vei opri doar putin din timpul tau aglomerat al zilei? Sa realizezi ca esti in viata dar nu mai traiesti de multa vreme, ca atarni ca o frunza moarta si nu ai curajul sa te regasesti, dar nu vrei sa continui asa, asta nu esti tu si trebuie sa scapi. Aspiratiile tale tin de ideal iar valoarea ta morala e sus, o sti! Timpul de la ultima emotie e foarte lung. Tu chiar m-ai sti sa simti? Ai o restanta...Trezeste-te! Vrei sa-ti continui viata ca o laba tristă şi dureroasă? Imaginează-ţi ca intr-o zi vei disparea de pe fata pamantului, paşii tăi nu vor mai avea urma, nu se vor mai lipi de asfalt şi apa pe care azi o bei nu va mai luneca pe gat. Nu se va mai lipi sunetul de urechile tale. Ce parere ai despre astea? Te vei duce in nefiinta si toti te vor uita, ai fost doar un punct mic si negru! Asta vrei? Ce pacat ca tineretea e data pe mana copiilor, SINCER as fi preferat cursul invers al firii, sa m-a fii nascut batrana si sa fi ajuns la sfarsit sa primesc rasplata pentru toate cat am indurat, am trudit, am muncit, am chinuit. Sa primesc cea mai pura rasplata '' tineretea '' si sa-mi fie cunună inchinată ! Din pacate nu e posibil asta ,toti ne curatam mai devreme sau mai tarziu de aceea, hai sa invatam sa ne pretuim in primul rand pe noi si pe cei din jurul noastru ca nu stim cand ajungem sa pierdem intr-o zi totul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: