miercuri, 30 ianuarie 2008

Banii


Ferește cu mare curaj perdeaua, deschide larg toate ferestrele , pune-ți un fermoar la gură şi folosește șiretul pentru mâinile tale cu gândul, apoi privește lumea! 
Ti-am mai spus că nu le poți întelege copilă pe toate? Pe tine te minți? 
De ce vrei să insiști a întelege lumea? 
Încerci să aduci la viață anumite sentimente pe care lumea de astazi le-a uitat ori nu mai crede în ele, pentru că materialismul fură ochii până și celui mai drept om. Tu crezi că mai există o speranță în oameni, că mai există o sclipire în ei, însă ști că tot așa vor rămâne, nu se vor schimba, se alege praful de ea viată, fiindca totul se petrece în viteza luminii mai nou și oamenii nu mai știu să se oprească la adevăratele valori care nu sunt banii! 
M-am săturat să văd niste stresați care se schimbă în animale în prezența banului. 
E o viată de rahat, în care eu nu o să ajung să-mi murdăresc bocancii,  indiferent că mă colindă toți dracii ca să-mi intre în gratiile lor ieftine, eu îi voi refuza pe toți.  
Nu traiesc ca să mă schimb într-un monstru al societății, în bestia de care e nevoie în masă, NU, mai bine mă sting, la fel de simplu cum m-am aprins, ah! ...și încă ceva, să nu care cumva să plângeți cu lacrimi prefacute la mormântul meu cand oi muri`, de nu simțiți nu plangeți, oricum la înmormantare nu se ține cont de numarul de participanți sau de contul lor în bancă ci de vremea de afară. Așa că lăsați materialismul oameni buni și puneți preț pe sentimente sincere cât încă sunteți în viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: