joi, 17 ianuarie 2008

microb miscator..


Microb miscator cu un milion de radacini, te-ai aruncat atat de repede strigandu-mi numele, atat de iute te-ai raspandit si cat as fi vrut sa te alung din brate dar te hraneai cu viata mea, ai respirat prin mine cu vulgaritate si ai incercat sa ma transformi in tine, ce puteam vorbi decat despre oameni si inca despre obiecte si griji, caci zgarcit cu puterea ta nu ai fost capabil de a-ti cheltui energia pentru a hrani ceea ce nu era, as fi vrut sa ma aprinzi asa cum mi-era aprins odata corpul copilariei mele. Deschid o usa si apare alta, apoi inca una si inca una...
Destinul meu pare a fi ciocnirea, rand pe rand, atat cu adevarurile agresive ale celorlalti, luate in parte, cat si cu adevarul depresiv al tuturor, luati laolalta. Asadar nu ma mai surprind multe lucruri cu microb insa cu toate acestea daca mai exista ceva frumos si adevarat pe lumea asta este faptul ca tu o sa-mi spui candva asta, insa iarta-ma de pe acum, dar pana si atunci ma voi gandi daca sa te cred sau nu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: