joi, 21 ianuarie 2010

Cerul




Te-as putea gasi cu usurinta
Insa n-am sa te caut in acel loc
N-am sa te caut in pamant roditor.
Am sa lovesc cu putere in stanca dura,
Pentru ca acolo dragostea sa prinda radacini,
Sa treaca dincolo de orice e pamantesc.
Sa sfidez ceea ce pare imposibil.
Iar dintre toate caile ce duc la tine
S-o aleg pe cea mai lunga si mai dificila.
Si-am sa privesc la rasarit, pana acolo
Unde esti condamnat in neputinta
Si cu cat vei fi mai departe de mine cu atat
Eu te voi simti din ce in ce mai aproape,
Iar cand inevitabilul se va produce,
Cand privirile noastre se vor intalni,
Vom sti sigur ca radacinile s-au prins
Atat de solid, cu ale lor crengi indreptate la cer.
Atunci vom descoperi cerul... il vezi? Ne apartine !

scris: busola...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: