vineri, 29 ianuarie 2010

Familia



Atunci cand eram mica ma intrebam : De ce asta e asa? Eram o persoana tare curioasa. Trebuia sa le gasesc la toate un raspuns. De cele mai multe ori studiam oamenii, imi placea sa-i privesc in timp ce erau implicati intr-o actiune, vroiam sa vad daca sunt statornici in ceea ce fac, vroiam sa aflu daca sunt observata ca ma holbez la ei. Imi placea sa constat ca nu, ca sunt permanenti in ceea ce fac ei. Intotdeuna cand ma uitam la albumul familiei, nu cautam sa vad cat de bine am iesit ci urmaream starea sufleteasca a celor din fotografie la acel moment. Am invatat sa traiesc cu natura, atunci cand admiram o floare parca timpul statea in loc, aveam impresia ca vorbeste cu mine, ca-mi trimite semne. Daca ai rabdarea si armonia sa admiri natura, vei vedea cum ea incearca sa-ti trimita continuu mesaje. Am considerat mereu ca nimic pe lume nu e la voia intamplarii, tot ce ti se intampla, toate vin cu un rost. Mai devreme sau mai tarziu vei intelege despre ce e vorba.
------------------------------------------------------------------------------

Copila fiind visam ca o sa cresc mare si o sa imbrac si eu rochia de mireasa, stiam ca trebuie sa ma simt unica, ca voi fi cea mai frumoasa mireasa de pe intreaga planeta in fata celui ales.

Acum preocuparea mea ramane la conceptul de familie.
Ce inseamna pentru mine familia?
Ea ar trebui sa insemne pace, respect, iubire, regasire si copii sanatosi. Cred ca intrega planeta s-ar schimba daca in viata fiecaruia ar exista astea. Formarea unei familii implica un copil.
Nu cred in dragoste la prima vedere ci in aceea care dureaza in timp. Nu cred in casatoria facuta in graba cum nu as face niciodata un copil in afara ei. Nu trebuie sa-ti doresti cu orice pret sa-ti intemeiezi o familie ci trebuie sa constientizezi ce anume implica asta, trebuie sa deschizi ochii foarte bine inainte de a face pasul acesta zic eu.
Atunci cand alegem sa ne casatorim vrem s-o facem pentru ultima oara si din iubire, de aceea e nevoie sa iti cunosti suficient de bine partener(a)-ul de viata. Nelamuriri sau certuri vor exista pentru ca nu exista oameni perfecti, insa important e cum se rezolva aceste conflicte. O decizie spre casatorie o iei numai in momentul in care orice fel de conflict dispare intre tine si persoana cu care esti.
O familie pe mine m-ar implini, m-ar face fericita... si nu cred ca mi-as dori mai mult de la viata, decat sa o pastrez !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: