vineri, 22 ianuarie 2010

Credinta



Traim niste timpuri in care ar spune unii e dificil sa mai crezi in ceva. Cu totii am dus in carca la un moment dat povara unei dezamagiri. Am avut tendinta sa nu mai credem in puterea miracolelor, am fost intr-atat de vulnerabili incat ne-am pierdut pe noi defapt. Am apucat si nu doar o data sa bufnim in ras la auzirea cuvantul " nemuritor ".

Uite ca am ajuns in clipa in care pot zice asa, ca m-am desteptat, am avut o revelatie!

Mi-am pus o singura intrebare si am gasit toate raspunsurile, si anume : Eu cred in puterea rugaciunii, in Dumnezeu?

Cred.
Atunci pot trece peste orice problema.

Dincolo de toate eu cred ca binele va iesi invingator.
Cred in zambetul unui copil, cred ca se va face dreptate pana la urma in toate.
Cred in cuvantul rostit din adancul inimii.
Cred in acel ceva care vine pana la urma, acel ceva dupa care astepti de-o viata.
Cred ca sunt o persoana deosebita care merita tot ce e mai bun.
Cred in schimbarea in bine a celor din jurul meu.
Cred in dragostea ce locuieste in mine, cred in ea :) !!!
Cred in Sfanta spovedanie si in calitatile ce mi le-a dat Dumnezeul.
Cred ca intr-o buna zi se va face lumina in viata fiecaruia dintre noi .
Cred in lacrimi de fericire.
Cred in acel ceva care numai o data in viata se intampla.

scris: busola...

Un comentariu:

COMENTARII: