joi, 14 ianuarie 2010

Pentru ca fiecare zi e un nou inceput.

Vreau sa transmit un mesaj tuturor celor care vor sa schimbe ceva in viata lor. Scriu pentru acele persoane care cred intr-o viata mai buna. Pentru acele persoane care inca mai spera in lucruri frumoase, in pace si voie buna! Scriu pentru cei care vor sa respire usurati si cred intr-un viitor frumos pentru ei. Scriu pentru acele persoane care prefera sa nu stie ce le rezerva ziua de maine, celor care vor sa afle asta la momentul oportun. Scriu pentru acele persoane care vor sa invete cat mai mult, vor sa vada cat mai multe, celor care si-au propus sa calatoreasca si sa ajunga acasa cu amintiri de neuitat! Scriu pentru toti cei care muncesc si in acelasi timp fac si o facultate. Felicitari voua celor care nu va da-ti batuti! Felicitari tuturor celor care reusesc sa vada in ziua de maine un nou inceput.
Vreau sa va multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi, celor care s-au dat peste cap si m-au facut sa rad, celor care m-au scos din casa fortat, pe targa, in momentele dificile! Le multumesc celor care m-au invatat ca daca un lucru te multumeste nu trebuie sa renunti la el. Va multumesc pentru ca mi-ati fost alaturi de ziua mea, va multumesc pentru cadourile inspirate ce mi le-ati facut, sa nu mai zic de flori, mi-ati umplut casa de primavara. Vreau sa multumesc si celor care mi-au pregatit o crima, crima sufletului meu, celor care mi-au intins o cursa, mi-au pregatit decorul perfect si apoi mi-au stins lumina. Va multumesc! Nu ati facut altceva decat sa imi da-ti mai multa incredere in mine si sa cunosc mai bine tipurile de oameni.

2 comentarii:

  1. http://all3xand3r.blogspot.com/...acolo vei gasi si un coment!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, asa este viata cu bune si cu rele, nu putem cunoaste bucuriile daca nu am trecut prin greutati!
    Ma bucur sa cunosc o sibianca de a mea!

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: