marți, 16 august 2011

Miliarde de stele...


Am pozat impreuna un copil care se juca in nisip noaptea langa terasa, mi-ai facut poze dimineata cand ieseam din cort cu fata sifonata, ai ras cand incercam sa ma incalt intr-un picior a doua zi dupa o noapte de betie, mi-ai oferit pantalonul tau sa-l imbrac cand imi era frig pe plaja, ai incercat sa-mi faci scheme pe nisip, cu trei variante pe care nici acum nu le-am inteles prea bine :). Ai privit, m-ai ajutat sa inot, m-ai ocrotit, am privit cele mai mari stele, ne-au trimis in barca sa stam unul langa celalalt in acea rezervatie de pelicani si alte pasari... m-ai luat de mana, mi-ai intins aceeasi mana s-o pot atinge si eu in masina, mi-ai lasat miliarde de stele si de artificii in memorie, amintiri frumoase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: