sâmbătă, 20 august 2011

Vei fi vantul, timpul sau focul ?


Daca voi alerga in goana pe nisipul fierbinte stiu ca tu vei fi vantul care-mi va sufla usor caldura din nisipul de la picioare...

Daca ma voi indeparta prea mult de uscat prin mare , stiu ca tu vei fi acel val care ma va duce in siguranta la mal...

Daca va fii mult prea intuneric sa vad in jurul meu, stiu ca tu-mi vei aprinde apusul si imi vei ghida pasii sa ajung la lumina...

Daca m-as gandi la tine printr-un anotimp ? Stiu ca esti vara... pentru ca radiezi, esti foarte cald si prietenos, esti " vara la mare" ce iti lasa amintiri placute...

Daca ar fii sa raman un pas inapoi si vei vrea sa nu fie nici un drum intre noi, stiu ca imi vei da energie sa sorb din rasuflarea ta, doar ca sa traiesc prin tine, langa tine...

Daca nu voi stii cum sa adorm langa tine, stiu ca ma vei aseza usor pe pieptul tau si-mi vei sopti la ureche sa ascult ritmul inimii tale iar la final eu ma voi lasa impletita linistita, pe trupul tau...

Daca voi simti ca trece timpul greu fara tine aici, stiu ca tu imi vei propune sa traim dupa propria viteza pentru ca nu exista mult sau prea putin iar timpul este relativ si subiectiv iar timpul este defapt.... al nostru si atat!

Daca voi vrea sa ajung acasa, stiu ca tu vei veni la mine si imi vei spune" hai sa fugim", cu o sticla de vin si una de sampanie...

Daca te voi striga pe nume si voi ofta, stiu ca tu vei face niste tumbe in jurul meu si ma vei face sa rad...

Daca vreodata o sa-mi fie foarte frig si n-o sa-mi mai simt buzele,stiu ca tu vei face un foc mare ca sa le pot simti pe ale tale.
                    
   Iar daca din toate astea, nu vei fi: Vantul, timpul si nici focul?
Atunci ce vei fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: