miercuri, 16 noiembrie 2011

Alerg sa devin muzica

   Alerg in ceata asta groasa de noiembrie. Alerg pe jos fara o destinatie anume si straziile devin un labirint intunecat si alerg, tot alerg sa gasesc sclipirea unei lumi mai bune..As vrea sa nu ma opresc din alergat, as vrea sa devin o melodie venita de nicaieri la urechiile tuturor oamenilor ce-mi iasa in cale, vreau sa devin sunetul unei vechi clape de pian. Vreau sa devin muzica, sa dansez cu tot ce ma inconjoara, sa aud respiratiile si surasul voastru, sa trec ca vantul si sa observ petrecerea din ochii vostrii, sa vad cum va mirati si va intoarceti in toate partile si va minunati, va bucurati, va intrebati ce se intampla...
   Am sa devin acea muzica care va face sa priviti in departare, in cautarea unui raspuns sa priviti pe fiecare crang spre pasariile de acolo, spre cer.... Vreau sa fiu muzica care va lasa fara cuvinte, armonia ei sa va uneasca intre voi, sa nu mai fiti niste straini. Muzica pentru voi, muzica pentru mine...
   Vreau sa devin muzica aceea de cand m-am nascut, acel prim zgomot al meu de venire pe lume, acea muzica de pe strada unde eu m-am nascut, acea muzica din vocea mamei care ma chema la ea cand mica fiind ma invata sa alerg...
   Vreau sa fiu muzica de libertate, sa rasara Soarele cu mii se raze calde, toate pentru voi. Am sa devin muzica pentru toti copii tristi si neajutorati din lume si o sa le luminez chipul...Am sa trec pe langa fiecare leagan in miscare din parcuri, pe langa fiecare pom ce vantul ii misca frunzele...
   Nu mai am buton de oprire, alerg in continuare, simt ca aceasta melodie nu are o finalitate. Muzica se afla in mine, face parte din mine, alearga cu mine... 
  Muzica asta e prietenul bun pe care nu l-ai avut niciodata, e pentru cei solitari, e mana intinsa tuturor problemelor tale, se gaseste in perna pe care tu adormi, in fiecare cutie pe care tu o deschizi.
    

 Muzica e colacul tau de salvare in mare, e sirena pe care tu o auzi in larg..
Muzica e cea pe care o simti sub piele si care face stelele sa straluceasca mai tare.
Muzica este iubire....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: