duminică, 27 noiembrie 2011

Felinarul


 În noapte, toate luminile sunt stinse iar majoritatea oamenilor dorm.
Eu cu al meu felinar stăm de veghe în stradă.
 Lumina felinarului meu va face lumină în întuneric.
Felinar cu o lumină caldă.Felinar, of... felinarul meu.
Vă îndemn pașnic să dăm magie orașului în această noapte, treziți-vă !
Să dăm din mână în mână lumină , să aprindem împreună o mulțime de felinare.
 Întunericul nu ne poate stinge lumina din suflet.
Veniți să simțim freamătul orașului, totul în jurul nostru vibrează în lumini galbene calde de speranță.
Veniti să ne luminăm chipul în sărbatoare.
Veniți să aprindem strălucirea din mintea noastră cu un felinar.
Felinarul e o floare rară ce înflorește în noapte.
Veniți! Împreună să lăsăm umbre de felinar acestor drumuri pe care pășim.
Veniți să oprim vântul care încearcă să ne stingă lumina.
Veniți, să transformăm haoticul în disciplină.
Veniți cu mic, cu mare, să formăm un cerc. Noi la căldura felinarelor aprinse.
Sunt fata cu părul de ploaie, cu o busolă în lumini ce se cuibărește în buzunarul ei stâng, cu un felinar în mână și care fredonează un cântec vechi trecând pe langă biserici, case si cerșetori.
 Nu am altceva, lumina este tot ce îmi trebuie în urcarea ei spre devenire și tot ce vrea e să aducă lumină tuturor celor care nu au parte de ea.

Felinare pentru cei neajutorați, sperați, debusolați, izolați, răpuși de boală și singuri.
Felinare cu miros de învingători, felinare cu cântec, felinare spre o lume mai bună.

Eu vă doresc ca indiferent cât intuneric veți întalni în calea voastră, să aveți cu voi întotdeauna aprinsă lumina unui felinar.

Michelle Tumes - The light :
http://www.youtube.com/watch?v=Q6p4u5UDxag

2 comentarii:

COMENTARII: