sâmbătă, 15 octombrie 2011

E noapte, e tarziu...


E noapte, e tarziu...
Pentru mine e vitala noaptea, pentru ca atunci eu imi aud gandurile, ascult ce se intampla in interiorul meu cu adevarat.
 Sunt intrebata adesea de unde am atata energie in timpul zilei? Raspunsul meu e simplu. Imi incarc bateriile la sfarsitul zilei, atunci cand ma analizez, va analizez si voi stii ce urmeaza sa fac a doua zi cu mine si cu voi....
 Am descoperit ca nu e bine sa ma autodepasesc tot timpul. Nu e nevoie sa fac ceva extraordinar, pentru mine si cei care conteaza, e nevoie sa fac doar ceva de care sa fiu mandra si altii sa se mandreasca ca sunt in preajma mea. Astazi am descoperit la messenger cati oameni neinteresanti am in lista, e o cifra mare, pe aia invidiosi am sa-i scot, am sa-mi tin doar prietenii in lista. Nu sunt in masura sa judec lumea, vreau sa am toleranta cu oamenii care conteaza dar cu unii nu se poate... si atunci nu-mi ramane decat sa-i neglijez, sa nu-i mai bag in seama prea mult.  Acum vreau liniste, pentru cine ma cunoste, stie ca cel mai mult pe acest pamant urasc agitatia si lucrurile complicate. Vreau simplitate si liniste dar nu in ultimul rand te vreau pe tine langa mine. Unde esti?
Acum e noapte, e tarziu...

2 comentarii:

  1. Sunt aici :) poate nu sa-ti daruiesc tot ce-ai visat dar macar sa te-ajut sa nu renunti la visele tale, poate nu sa te fac cel mai puternic om de pe pamant dar cu siguranta cel mai iubit...

    RăspundețiȘtergere

COMENTARII: