duminică, 16 octombrie 2011

O mare de vise....

Priveste si simte.....
 http://www.youtube.com/watch?v=7liHHshw-AI&feature=player_embedded

In seara vreau sa-mi eliberez sufletul si sa-l asez in reflexia rosie a apusului.
Vreau sa strig cat pot de tare si sa-l eliberez pentru ca doare. 
Am sa privesc mai apoi norii si am sa ma joc asa cu ei pana cand voi vedea o luna de foc acolo, iar daca lacrimi nu ma vor lasa sa fac asta, am sa le sterg cu maneca de la haina si voi continua...
Trag de o cutie grea plina de vopsele, vreau sa alung toti norii astia negri, nu-i mai vreau! 
Vreau sa fiu doar eu si lumea in departare cu un cer plin de stele, am sa deschid cutia sperantei si cu pensulele magice am sa creez stele, un cer instelat si o mare de vise....

scris: busola...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: