joi, 13 octombrie 2011

Vreau la Fontana di Trevi...

Imi aduc aminte cand eram mica, colectionam strumfi asta pentru ca imi placea foarte mult lumea lor de basm in care traiau, zambeau, o lume fericita si lipsita de griji in care parca vroiam sa traspun realitatea in care traiam eu si oamenii din jurul meu. Mi-ar placea ca in tara mea sa nu mai fie atata invidie, saracie si tristete. Cu toate ca e cam departe de o realitate, mi-ar placea ca noi oamenii sa ne iubim ca niste frati buni, sa ne ajutam intre noi, sa am siguranta pe strada stiind ca daca am sa cad ( nu sunt de fel impiedicata), o sa ma ajute cineva sa ma ridic. Tara asta mi-o doresc , oamenii astia....

 As vrea sa traiesc in tara strumfilor pe care o asociez cu Italia. Intr-un oras cu oameni care au avut libertate, care au stiut ce sa faca cu ea, au stiut sa iubesca si sa ofere respect, pentru ca au avut alt stil de viata fata de noi, romanii... :(


Civitta Castellana: este orasul in care am trait aproape un an de zile, intr-o lume mai buna, cu multe casute mici, balcoane pline de plante curagatoare care iti lasa sentimentul ca esti in lumea lui Romeo si Julieta. Nu este o noutate pentru nimeni ca eu iubesc astfel de orase, inghesuite, cu strazi inguste. Desi am avut o tentativa de a ramane acolo, va spun sincer in alte conditii, as fii renuntat la tara mea! E o adevarata arta sa traiesti acolo, oamenii aia sunt diferiti de noi romanii.
C.C:


Cand ajungi sa pleci dintr-un astfel de oras, dintr-o  tara cum e Italia...nu poti decat sa ramai cu o amintire pe viata si cu un amar regret in suflet ca esti roman....
C.C:

Am sa ma intorc garantat in Italia, pentru a vizita axact ceea ce am cautat o zi intreaga prin Roma si n-am gasit, anume Fontana di Trevi, care e absolut superba, e o poveste acolo, arhitectura, apa de culoarea turcoazului, monezii cu miile de pe fundul fantanii cu tot atatea dorinte..
Fontana din Trevi :

Ador in Italia femeile la varsta a doua sau chiar a treia care arata fantastic de bine, ingrijite, relaxate, traiesc intr-o lume a lor organizata in care parca toate au o cale, o rezolvare. M-am indragostit de bucataria italieneasca, de retetele lor pe care ma bucur ca le-am invatat!
Imi aduc si acum aminte de un carnaval la care am participat, toata lumea era mascata, plin de conffeti pe drum si cand spun plin ma refer la cantitati industriale....
Nu va spun ca imediat ce a luat sfarsit acest carnaval, ca o sarbatoare anuala a orasului, masinarii au aspirat in noaptea aia toate strazile de Confetti si spray spuma colorat, pahare si alte gunoaie, era 3 noaptea. A doua zi la ora 8 dimineata drumurile erau imaculate, ai fii zis ca spectacolul din noaptea aia a fost doar un vis. Nici urma de confetti!
C.C:

As fii vrut sa ma nasc intr-o tara mai buna, tara mea m-a dezamagit si sunt inca tanara...

Liberta - Al bano & Romina Power :
Ultima poza este imaginea pe care eu am vazut-o zilnic timp de aproape un an de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

COMENTARII: